12 Kasım 2010 Cuma

Ödem mödem

Şimdi gittim geldim kantar randevumdan.

Mensturasyonun ilk günü (sırf havalı diye bu kelimeyi yazdım yoksa uzata uzata adet derim).
sonuç: -300 gr

Doktorumun yorumu: İlk günde ödem en az 500 gramdır. Siz 800 vermişsiniz gibi kabul edin.

Bir de çikolata eklendi menume. İlk on gün bitti diye. Gece menusunde diyet bisküvi yerine bitter ya da çikolatalı ama ince fındık fıstık olmayan sade çikolata. 25 gr. Bundan iyisi şamda kayısı.

Bayram için acil durum planları yapıldı.

Zeytinyağlı yaprak sarma yersem 4 tane 25 gr ekmek ve 1 tatlı kaşığı yağdan feragat edeceğim.  Avuç içi kadar peynirli börek yersem de yine ekmek ve yağdan kısılıyor.

Bir de baklava verdi ki yemede yanında yat.

Bayram için son tavsiye: havalar güzel olacakmış bol bol yürüyün rambo hanım.

Olur dedim. Demem mi?:)

Bu arada Mehtap Hanım'ın şahane blogunu takip etmeyen var mıdır? Bana inanılmaz ilham veriyor.

4 yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

Mehtap hanımın şahane blogu sayesinde Leylak biraderiniz de başlamıştır diyete. en zorlu 3 günü atlattım, sonrası fasarya. Ben normalde bile bu kadar yemek yemem, şu var ki düzenli yiyip abur cubura son vermek büyük başarı olacak ve kendimle gurur duyacam. Bize 24 Kasıma kadar tartı yasak, zaten henüz birşey de gitmemiştir ama buna rağmen kendimi hafif hissediyorum. Baharda seninle bir grup kurup Üüüürüvizyona katılabiliriz. Yalın gitar çalar, Su da vokal yapar arkamızda. Nasıl fikir:))

Düş Bahçesi Butik Tasarım dedi ki...

Sevgili Rambo,sayende tanıdım Mehtap Hanım'ı.Tanıdığım günde diyete başladım.Ne iyi de oldu.Bayramı da sağ sağlim atlatırsak sanırım bu kez olacak.

BURÇAK MANGALCI BAŞEL dedi ki...

mehtap hanım kim. forumu neresidir.

BURÇAK MANGALCI BAŞEL dedi ki...

pardon blogu diyecektim