24 Kasım 2010 Çarşamba

İstesem

İstesem ne bileyim bir kilo baklava yerim. Litrelerce kola içerim. Patates kızartmalarının yanına sosis de kızartıp ketçup mayonez ikilisini boca ederim. Ne istersem yerim - eğer istersem.

Ama kontrol bende. Yememeyi tercih ediyorum. Çünkü bunca yıldır hiç ayırım yapmadan yedim. Yerli yersiz, yararlı zararlı ne varsa hüplettim.

Gece hayatının dibine vurup tatmadığı zevk kalmamış adamlar doyunca o hayata nasıl elini ayağını çeker saflığa, güzelliğe doğru. Aynen öyleyim. Tatmadığım zevk kalmadı şu yeme - içme dünyasında. Sırada rafine tatlar var. Saflık var güzellik var. Bedenime saygı duyma zamanı geldi.

Yıllardır beni istedim yere götüren bu bacaklarıma, elime koluma, omurgama, belime... her bir hücreme (yağ  hücrelerim dahil) minnet borçluyum. Önce saygı duyarak da borcumu ödemeye başlıyorum.

1 yorum:

Bal Sultan dedi ki...

Nefis bir yorum, çok beğendim. Azminize sonsuz saygıyla, sevgiler...