5 Kasım 2010 Cuma

Budur

İlk gün anlattığım listeye harfiyen uyuyorum. Günde 20 dak yürüyorum. Öğle tatilleri kızılaya git gel zaten bitiyor süre. O da olmadı akşam evden markete yürüsem al sana 20 dak. Amaaaaa...

Bir sayfa hareket listesi vardı. Sıkılaşmak için. Resimli falan. Baktım baktım. Dedem bile yapar bunları ne bu be diye attım kenara. Bunlar sırf motive etmek için herhalde diye bir de dalga geçtim. Sonra dün akşam fırsat buldum bir yapayım şu hareketleri dedim. Sen misin dalga geçen. Bir kere yatak  odasınaki halıda yaşayan gözle görünmez mikroorganizmaları bile yakından incelemeye fırsatım olacak kadar yapıştım halıya. 10ar kere yapılacak hareketleri nefes krizine girmeden önce sadece 8e kadar yapabildim. Odadan çıktığımda maraton koşmuş gibi al yanaklı bir yayla çocuğuydum. Tosuncuk hallerimizi de eklersek antremandan çıkmış güreşçi benzetmesi de yapılabilir.


Ama esas haber şu: bugün kontrolüm vardı doktorda. Gittim. soyundum tartıldım. sonuç: 700 gr gitti. Ben de doktor hanım da sonuçtan gayet memnun. Harfi harfine uydum sanıyordum ya ben. Değilmiş. Neymiş? Patates yemeği sebze yemeği değilmiş:) Ve ben iki gündür nişastaları hüpletiyormuşum. Yine de büyük başarı bence 700 gr.

Şikayetiniz var mı dedi. Dedim ki şikayet değil ama bir tespit. Ben kendimi çok fonksiyonlu bir m utfak robotu gibi hissediyorum. Rejime başlayalı o kadar düzenli yiyorum ve yemeklerden sonra belirli aralıklarla yemek sayısı kadar tuvalete gidiyorum ki. Ağızdan al, öğüt, sindir ve tahliye et. Bildiğin robot:)

Bayrama sizi şımartalım dedi. Bayram menüsü verecek. Bir de alışveriş merkezi sorunu var ki çocuklar adım gibi eminim haftasonu gözüme bakacak avm diyen gözlerle. Çok sıkışırsanız tavuk şiş yiyin dedi. Peki dedim. İşte böyle.

vay beee! 700 gr:)

Bu süre gözünüzde büyümesin dedi doktor hanım. Dedim ki: "yaşlandıkça nasıl geçiyor zaman bilemiyoruz. Ben daha dün milenyuma girmiş gibiyim. 10 yıl olmuş. al yılbaşına ne kaldı. O yüzden nisan'a kadar 25 kg dediğinizde ilk aklımdan geçen gözünü aç kapat nisan olur zatendi. Haklısınız dedi.

İncelerek mutluyum.  Giderek daha da inceyim.

2 yorum:

Ayse dedi ki...

:) Süpersin...


Sekerim ilk on gün öğle ve akşam menüsü standart 90 gr köfte ve 4 yemek kaşığı sebze yemeği (+yoğurt, salata, ekmek)... şeklinde mi devam edecek.

Şu egzersizleri de scan edip attarmısın sitene desem ayıp olur mu ki?

Selen dedi ki...

Beni de gaza getirdin, gerçi benim rejimle aram epeydir bozuk ama bari en azından günlük hareket miktarımı arttırayım dedim. Bu sabah çocukları okula bıraktıktan sonra eve asansörle değil merdivenden çıkarak döndüm ama az daha dönemeden temelli bu dünyadan gidiyordum. Altı üstü 7 kat merdiven çıktım, kalpten gitmeme ramak kaldı. Yine de azimliyim bundan sonra her sabah çocukları bıraktıktan sonra asansör yerine merdiven kullanacağım, bakalım işe yarayacak mı..