2 Kasım 2010 Salı

hadi yallah

Haydi yallah diyerek başladım. Feci gazımı almış durumdayım.

Dün eski bir  karar için yeni bir adım attım. Kendisine başvuran herkesi iğne ipliğe çeviren ve sonra da yumak haline dönmelerine izin vermeyen bir diyetisyenden randevu aldım. Öngörüşmeye gittim.

Gitmeden önce de kuru fasulye pilav ve salata şeklinde bir ziyafet çektim de gittim.

Boyuma ve kiloma baktı. 25 kg fazlanız var dedi. 10 aylık bir program önerdi. ilk 5 ay kilo verme son 5 ay koruma programı. Yani Nisan ayında tüy siklete geçiş yapmış olacağım. Baharı daha güzel karşılayamazdım.

Diyetisyen hanım gayet mürebbiye tavırlı. Olsun. Kanka da olmak istemem. Tüm kankalarıma kilo aldırmakla meşhurum.

Bugün öğleden sonra randevum var yine. Gidene kadar siyah ve yeşil çay, kola ve lahve yasak. Metabolizma hızımı ölçecek. Ve de sonrasında ona göre diyet programımı hazırlayacak.  Bir de dün sabahtan beri ne yiyip içtiysem yazıyorum. Liste şimdilik iyi gidiyor. Dün akşam rejim kaygısıyla hüplettiğim üç dilim büyük boy pizza ve kahve likörlü neskafeyi saymazsak.

Sabırsızlanıyorum.

Bu blogun adını da saçlarımı bir zamanlar rambo gibi keserek beni küçük bir tosuncuğa çeviren kuaförüme ithaf ediyorum. Ersen ve Dadaşlar'ın Ersen'i gibi de olabilirdim. Yeleğim eksikti. Vardı da olanlar bana küçük bedendi.

7 yorum:

aysehamdemir dedi ki...

Hayatım seni sonuna kadar destekliyorum. Full depo bir moralle.... Şimdiden seni bu yaz düşman çatlatırcasına plajda salınırken görüyorum bile.... Hadi yallah... :)

Esin Bozdemir dedi ki...

Sizi sonuna kadar destekliyorum bende...Ölçülerim henüz kaçmış olmasa da böyle gidersem bende boyumun ölçüsünü zor sığdırmaya çalıştığım kıyafetlerimden her an alabilirim!bu yüzden sizi takip ediyor olacağım...

mavi dedi ki...

Öncelikle kafada karar almak lazım gerisi gerçekten geliyor. Eşimden biliyorum. Benim kilomu ve buna rağmen bu bloğunuzu neden izlediğimi sormayın....
Not: Kelime doğrulama şeyiniz bu olaya pek uygundu "Pasensiz" ama bak basen olmadan da olmaz dimi birazcık olmalı. Jlo'da bile var.

BURÇAK MANGALCI BAŞEL dedi ki...

CANIMCIM. KİM BU DİYETİSYEN. ADI, SANI, YERİ VB. BANA DA BİRİNİN DUR DEMESİ LAZIM.

Asortik Krep dedi ki...

Takipteyim, süper bir karar ,tebrik ediyorum :)

Brajeshwari dedi ki...

harikasın :) yazilarini okurken nasıl gülümsedim...

yasemin dedi ki...

çok iyi :D ben senin o rambo halini gördüm mü? ilk geldiğimde rambo muydun? son paragraf hakkaten süper :D kolay gelsin.