4 Kasım 2010 Perşembe

bin dirhem et

Başlık alakasız. Maratona devam. Dün listeye harfi harfine uydum. Zaten doktor hanım çözmüş benim geceleri iki kuzu çevirme yiyebileceğimi. Öyle boldu ki yiyeceklerim. Hele yatmadan önce 2 elma + 3 adet diyet bisküvi (limonlu) + 2 ceviz ve de açık çay cillop gibi oldu. Tok yatabildim.

Dün öğlen yürüyüş yapayım dedim. Günlük 20 dakika ya yürüyüş. Dönüş yolunu hesaplayamamışım. 40 dakikayı buldu:) Fakat kan ter içindeydim. İşe getirdiğim günlük paketlerime bir de tişört eklendi böylece.

İçimde bir akü ateşlendi gibi hissediyorum. Yoksa tüm gün niye tuvalete taşınayım ki?

Bu sabah da 50 kere zıplama + 10 mekikle başladım. Suyumu içtim 2 bardak. Kahvaltı da aynı liste. Öğlene de yanımda getirdim dünkü listenin aynısını.

Fakat dakika bir gol bir. Diyet listemi bulamıyorum. Kainat sakladı vermiyor:) İyi ki açmışım burayı. Hazır liste elimin altında şimdi.

Diyet kola serbest bu diyette. O kadar tatlı gidiyor ki.

1 yorum:

YeMeK vAkTi dedi ki...

bende diet yapmayı çok istiyorum ama bir türlü beceremedim bu sene yahu:((