6 Kasım 2010 Cumartesi

AVM'de Survivor oyunu

Diyetin ilk günlerinde bir AVM'ye gidip iradenizi test edin derim ben. Ben gittim. Çocukların birine steak house menu öbürüne de çocuk menüsü aldım. Börekçilerin, kumpircilerin ve bilumum yemekçilerin karşısında oturdum. Bir bardak çay aldım onu içtim. İnsanın kendini kaybedercesine yemek yemek istediği bir arena gibi değil mi bu AVMler? Kılık kıyafet ve gereksiz bilumum alışverişleri saymıyorum bile. Ama biliyorum ki bir tane bile patates atsaydım ağzıma büyü bozulacaktı. İzin vermedim. Tamamen psikolojik bir açlık bu dedim. Gelmeden önce evde yemiştim yemeğimi zaten. Tereyağdan kıl çeker gibi olmadı tabi ki bu iş. Bir ara alık alık menü listelerine bakıyordum. :)))

Sebze yemeği olarak taze fasulye yaptım sarımsaklı falan. Liste bildiğiniz liste. Bir de tatlandırıcıyı gezmeye giderken cebime atıyorum. Mesela bir arkadaşımı ziyaret ettim. Türk kahvesi içer misin dediler. Sade istedim. Attım doktorun verdiği tatlandırıcıdan. Misss.

Ama ben şu avm savaşlarını atlattım ya... gerisi kolay!

1 yorum: