14 Aralık 2010 Salı

ara gaz

Yazmadım çünkü yurtdışı görevi altüst etti düzenimi. Dedim ki herhalde 2-3 kilo almışımdır. Kaç gündür sesim ondan çıkmıyordu. Ama Yüce Oto Kontrol Tanrısı yine sahnedeydi demek ki...

Kaz ciğeri de yedim palinka da içtim hatta arada sosis de yuvarladığım oldu.

Ama... aması var. Demek ki bir yerde birşeyleri doğru tutturdum.

Bundan daha iyi motivasyon olamazdı bana.

Bugün doktor kontrolünde tartıya çıkarken "herşeye yeniden başlayalım mı doktor hanım" demek üzereydim.

- 200 gram dedi. Ben + 2500'e bile razıyken.

Şimdi bu moralle kaldığım yerden devam ediyorum.

2 yorum:

kara kitap dedi ki...

yupiii diyesim geldi okurken.bravo size :)

Ayse dedi ki...

eee bu destanda burda bitti mi? Yoksa yurtdışı ardında kadrodışı faaliyetlerinden motive olup yazamadın mı? Hadi şekerim bu yaz kumsallar seni bekliyor. Gevşemek yok :)